.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش رئیس جمهور به گلایه برخی اعضای هیات دولت
 واکنش رئیس جمهور به گلایه برخی اعضای هیات دولت

حجم بالای فعالیت دولت همزمان با تخریب بی سابقه زحمات دولتمردان توسط برخی رسانه ها و جریانات سیاسی، باعث ناراحتی و دلسردی تعدادی از مسئولین اجرایی کشور شده است.

به گزارش جهان، شیوه نقد دولتمردان در چند سال گذشته به گونه ای بوده است که انگار هیچ فعالیت مثبتی توسط این دولت صورت نگرفته است و این موضوع علاوه بر دلسردی برخی مسئولین، به ایجاد تنش در کشور و عدم پیشرفت جامعه دامن می زند.

در کنار برخی سوء نیتها در نقد عملکرد مسولین اجرایی نکته ای که حائز اهمیت است، نداشتن الگو و شیوه منصفانه نقد در برخی رسانه هاست که علی رغم حسن نیت، گاهی اوقات نقدهایشان جنبه تخریبی به خود می گیرد.

البته به اعتقاد تحلیلگران بسیاری از مردم کشورمان، شیوه صحیح نقد را نیاموخته اند و لازم است نقد صحیح و عاری از تخریب در جامعه به ویژه در رسانه ها و مطبوعات مورد بازبینی قرار گیرد. که این امر همت دستگاههای فرهنگی کشور را می طلبد.

در همین زمینه خبرنگار جهان با خبر شد، چند تن از وزرا و معاونین رئیس جمهور در حاشیه یکی از جلسات هیات دولت، به دلیل کثرت تخریب ها همزمان با حجم زیاد فعالیتها بویژه برنامه های سنگین سفرهای استانی به رئیس جمهور گلایه کردند.

بنابراین گزارش، رئیس جمهور با اشاره به رسالت اصلی دولت در خدمت کردن به مردم ضمن بیان سخنان روحیه بخش به این افراد اعلام داشت: همه ما باید بی تفاوت به حجم گسترده تخریبها علیه دولت در مدت باقی مانده تمام تلاش خود را برای خدمت کردن به مردم به کار ببریم و خستگی و دلسردی در این شرایط معنایی ندارد.

رئیس جمهور به شوخی عنوان کرد: چند وقت پیش ساعت 10 شب با یکی از وزرا کار داشتم بعد متوجه شدم به منزل رفته است. تلفنی به او گفتم چه معنا دارد در این دولت کسی ساعت 10 شب در خانه باشد!

رئیس جمهور در ادامه از این افراد خواست با قوت به کار خود ادامه دهند و افزود:اگر فعالیتهایمان برای رضای خدا باشد خستگی معنایی پیدا نمی کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.